آرشیو فروردین ماه 1403

لوله بازکنی تهران زیر نظر اتحادیه تضمینی شبانه روزی

لوله بازکنی فاطمی

۱ بازديد
لوله بازکنی فاطمی

امروزه با پیشرفت شرکت ساختمانی و افزایش ساختمان های مسکونی بسیاری از آنها خانه هستند که مشکلات لوله و بسته شدن آن یکی از مشکلات روزمره این ساختمان ها می باشد. علت آن، خرابی لوله، افتادن مواد و اجسام به لوله، رسوب گذاری لوله و ... می باشد، شرکت لوله بازکنی نوین سرویس متخصص انسداد و گرفتگی لوله و تجهیزات جلویی می باشد. بدون شکستگی و آسیب. راه حلی که توسط مشتریان عزیز دریافت شده است. یکی از مزیت های اصلی شرکت آریا نرخ پایین و رضایت 100 درصدی مشتریان است. خدمات تضمینی لوله بازکنی فاطمی را به ما بسپارید.


علل انسداد فاضلاب، روشهای پیشگیری

گرفتگی خط فاضلاب پس از تعمیرات ساختمانی:

هنگامی که خانه را بازسازی یا تعمیر می کنید، از مردم بخواهید از لوله کشی خروجی مراقبت کنند. کارگران هنگام تعمیر کف سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام، ماسه را به همراه سیمان و شمع داخل لوله ها می ریزند و در نهایت منجر به گرفتگی لوله می شود.

پس از کاشی کاری کف، نوبت به عایق کاری و ریختن دوغاب بین کاشی ها می رسد. ابتدا باید خروجی لوله ها را بپوشانید و ضایعات دوغاب را داخل فاضلاب نریزید.

گرفتگی لوله تخلیه پس از دور انداختن دستمال کاغذی و نایلون:

برخی از افراد دستمال کاغذی را در توالت می اندازند و فکر می کنند مشکلی وجود نخواهد داشت. هنگام تمیز کردن خانه نایلون و پارچه را داخل لوله می اندازند. مهمترین عامل گرفتگی در بیشتر موارد دستمال کاغذی و نایلون است که مسیر آب را مسدود می کند.

انداختن وسایل کوچک مانند برس، کلاهک شامپو یا وسایل شخصی:

سیفون توالت فرنگی ایرانی و ایرانی به گونه ای طراحی شده اند که پلاستیک و قطعات ریز در زیر آن باقی می مانند. با استفاده مداوم از فاضلاب، این مواد به تدریج در داخل لوله رسوب کرده و قطر لوله باریک می شود.

بهترین راه حل برای پیشگیری این است که هنگام استفاده از توالت و حمام لباس یا کاپشن خود را در بیاورید و مراقب وسایل شخصی خود باشید. همچنین استفاده از چاه ها و شبکه های عمومی از پایین رفتن اقلام در زهکشی جلوگیری می کند.

انباشت زباله و ضایعات ناشی از عدم استفاده از آب:

داشتن مخزن فلاشینگ خوب برای توالت های ایرانی و خارجی ضروری است. فلاش تانک آب را تحت فشار زیاد داخل لوله می ریزد و تمام زباله ها را با خود به سوراخ تخلیه می برد. عدم نصب فلاش تانک در توالت باعث رسوب گیری و چسبیدن مواد به قطر لوله می شود.

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل در صورت عدم وجود سیفون استفاده از اسیدهای لوله بازکن و پاک کننده ها است. یا بعد از استفاده می توانید با ظرف یا سطل آب بریزید تا داخل لوله ها تمیز شود.

برای آگاهی و اطلاعات بیشتر، سایت را بررسی کنید، با این ترفندهای دیگر از نشت آب و مشکلات لوله بازکنی در امان بمانید.

جریان برگشتی آب از خط فاضلاب آشپزخانه به دلیل گریس و روغن:

هنگام شستشو، بقایای مواد غذایی، روغن شوینده یا کود چای در سینک می ریزند. این مواد در داخل فاضلاب ترکیب شده و به دیواره فاضلاب می چسبند.

برای جلوگیری از این مشکل می توانید از توری یا فیلتر در کنار سینک استفاده کنید. روغن ظرفشویی یا ضایعات مواد غذایی را داخل سینک نریزید و پس از شستن، آب داغ را برای چند دقیقه روشن کنید.

معرفی تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی

لوله بازکن نیمه اتوماتیک مدل 750 میلاد برای لوله بازکنی خانگی، صنعتی، بیمارستانی و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد و برای انتقال به لوله فاضلاب به افراد متخصص و تکنسین نیاز دارد که فنر را از الکتروموتور تک فاز با 220 برگردانند. .

این لوله بازکن (برق موتور) دارای کلید چرخشی در سمت چپ و راست جهت انتقال فنر به لوله فاضلاب و بالعکس (درآوردن فنر) لوله بازکن می باشد.

لوله بازکنی با کمپرسور هوا

پس از اتصال شلنگ پمپ به ناحیه مسدود شده توسط لاستیک، دستگاه پمپ برای آب بندی و ذخیره هوا در مخزن بالا و پایین می شود (میزان فشار بستگی به نوع شلنگ دارد).

سپس لاستیک بزرگ مخروطی شکل متصل به کانال دریچه هوای مخزن را روی کانال مسدود شده قرار می دهند و پس از فشار دادن دسته دستگاه کمپرسور هوا و باز کردن شیر آب، بلافاصله قفل را از دستگاه به سمت دستگیره فشار می دهند. .

با این عمل هوای فشرده در مخزن تحت فشار به داخل لوله هدایت می شود و با انسداد برخورد می کند. در نتیجه مسیر لوله فاضلاب باز شده و ذرات چسبیده به دیواره لوله جدا شده و همراه با آب به سمت چاه هدایت می شوند.

لوله بازکنی با دستگاه تراش

و ضایعات، لجن فاضلاب، اجاره مازاد، سیمان، شن و ماسه و ضایعات در فاضلاب، خدمات سرویس از سه شبکه فاضلاب تهران.

اگر لوله های خانه شما گرفتگی دارند و از همه راه حل ها استفاده می کنند اما نمی توانند آن را تعمیر کنند، با ما تماس بگیرید. لوله بازکنی سخت و سیمانی با سه سیستم لوله بازکنی.

سیستم سه لوله بازکنی
این سه سیستم دارای اشکال و فرم های متفاوتی هستند، این دستگاه ها از فولاد و مس ساخته شده اند. وقتی اهرم دستگاه را فشار می دهد، سه سیستم فنر را درگیر می کند و نیروی زیادی به فنر وارد می کند.

دینام دستگاه که توسط تسمه به سیستم متصل می شود آن را می چرخاند و فنر نیز با دینام دستگاه می چرخد. این دستگاه دارای کلیدهای دایره ای و چپ می باشد.

رفع گرفتگی لوله ظرفشویی

۲ بازديد


رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

نحوه باز کردن فاضلاب ماشین ظرفشویی
انسداد در فاضلاب ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که برای هر فردی پیش آمده است. حتما شما هم با این مشکل مواجه شده اید که لوله تخلیه ماشین ظرفشویی مسدود شده و آب در سینک جمع شده و تخلیه نمی شود.

چه مهارت هایی دارید ما در این 5 کشور شغل مناسبی برای شما داریم!! (فرم را پر کنید)
تبلیغات
چه مهارت هایی دارید ما در این 5 کشور شغل مناسبی برای شما داریم!! (فرم را پر کنید)
مشاوره حرفه ای
yn-ad
اولین قدم و ساده ترین راه برای رفع گرفتگی سینک، بازکردن سیفون زیر سینک است و بهترین راه برای رفع گرفتگی فاضلاب در کف آشپزخانه استفاده از لوله بازکن خانگی است. همان وسیله ای که با ایجاد مکش، محتویات را به داخل لوله یا چاهی با فشار هدایت می کند و باعث رفع گرفتگی می شود. بنابراین وجود تعدادی از این دستگاه

در خانه لازم است.

اگر این روش ها جواب نداد، از مواد شیمیایی و محلول های شیمیایی که حاوی ترکیبات اسیدی مایع یا جامد هستند استفاده کنید و با حل کردن مواد زائد و لجن به رفع انسداد کمک می کند، اما اگر انسداد به دلیل گیرکردن جسم سخت در آن باشد، اگر وجود داشته باشد. فاضلاب باید از روش فنری استفاده کنید.

دستورالعمل استفاده از محلول های لوله بازکن

محلول مایع را در آبکش بریزید، طبق دستور روی بسته بندی، پس از زمان مشخص شده، آب را روشن کنید. محلول شیمیایی باقیمانده باعث خوردگی لوله های فلزی یا حتی پلاستیکی و پوسیدگی می شود.

• اگر لوله بازکن جامد است آن را در ورودی شیر تخلیه بریزید و قطره قطره آب را روی آن بریزید تا در تماس با آب حل شود و در زهکش پایین برود.

• پس از ریختن محلول لوله بازکن مراقب باشید که بخار این مواد وارد مجاری تنفسی و مخاط چشم نشود زیرا بسیار مضر است. هنگام مصرف این مواد، دهان و بینی خود را با یک ماسک ضخیم و چند لایه بپوشانید و در صورت پاشیدن این مواد به چشم، سریع و به مدت 10 تا 15 دقیقه از داخل و خارج، چشمان خود را با آب بشویید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. . بهش نگاه کن.

انواع مختلفی از راه حل های لوله بازکن وجود دارد. یک نوع برای رفع گرفتگی های ناشی از چربی و ذرات غذا و نوع دیگر برای از بین بردن تجمع مو به خصوص در زهکشی حمام استفاده می شود. بنابراین به نوع محلول لوله بازکنی دقت کنید.


گرفتگی لوله تخلیه ماشین ظرفشویی

• از آنجایی که محلول لوله یا چاه بازکن همراه با گازهای داخل چاه می تواند خطرناک باشد، از آن زیاده روی نکنید.

• بهترین راه برای جلوگیری از گرفتگی حفره آشپزخانه، گذاشتن توری روی سوراخ فاضلاب ماشین ظرفشویی و خالی کردن باقیمانده و ضایعات غذا در سبدهای توری کوچک است و مهم ترین توصیه این است که بقیه چربی یا روغن را پایین بیاورید. زهکشی یا زهکشی کف روغن را نریزید زیرا در صورت تماس با آب سرد، گریس سفت شده و به دیواره لوله ها می چسبد و باعث انسداد می شود.

• بر این اساس، ماده چرب را داخل کاغذ گذاشته، در سطل زباله بیندازید و پس از پایان شستن ظروف، آب داغ یا در حال جوش را داخل سینک و فاضلاب کف آشپزخانه بریزید.
 منبع : نمناک