لوله بازکنی فاطمی

لوله بازکنی تهران زیر نظر اتحادیه تضمینی شبانه روزی

لوله بازکنی فاطمی

۱ بازديد
لوله بازکنی فاطمی

امروزه با پیشرفت شرکت ساختمانی و افزایش ساختمان های مسکونی بسیاری از آنها خانه هستند که مشکلات لوله و بسته شدن آن یکی از مشکلات روزمره این ساختمان ها می باشد. علت آن، خرابی لوله، افتادن مواد و اجسام به لوله، رسوب گذاری لوله و ... می باشد، شرکت لوله بازکنی نوین سرویس متخصص انسداد و گرفتگی لوله و تجهیزات جلویی می باشد. بدون شکستگی و آسیب. راه حلی که توسط مشتریان عزیز دریافت شده است. یکی از مزیت های اصلی شرکت آریا نرخ پایین و رضایت 100 درصدی مشتریان است. خدمات تضمینی لوله بازکنی فاطمی را به ما بسپارید.


علل انسداد فاضلاب، روشهای پیشگیری

گرفتگی خط فاضلاب پس از تعمیرات ساختمانی:

هنگامی که خانه را بازسازی یا تعمیر می کنید، از مردم بخواهید از لوله کشی خروجی مراقبت کنند. کارگران هنگام تعمیر کف سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام، ماسه را به همراه سیمان و شمع داخل لوله ها می ریزند و در نهایت منجر به گرفتگی لوله می شود.

پس از کاشی کاری کف، نوبت به عایق کاری و ریختن دوغاب بین کاشی ها می رسد. ابتدا باید خروجی لوله ها را بپوشانید و ضایعات دوغاب را داخل فاضلاب نریزید.

گرفتگی لوله تخلیه پس از دور انداختن دستمال کاغذی و نایلون:

برخی از افراد دستمال کاغذی را در توالت می اندازند و فکر می کنند مشکلی وجود نخواهد داشت. هنگام تمیز کردن خانه نایلون و پارچه را داخل لوله می اندازند. مهمترین عامل گرفتگی در بیشتر موارد دستمال کاغذی و نایلون است که مسیر آب را مسدود می کند.

انداختن وسایل کوچک مانند برس، کلاهک شامپو یا وسایل شخصی:

سیفون توالت فرنگی ایرانی و ایرانی به گونه ای طراحی شده اند که پلاستیک و قطعات ریز در زیر آن باقی می مانند. با استفاده مداوم از فاضلاب، این مواد به تدریج در داخل لوله رسوب کرده و قطر لوله باریک می شود.

بهترین راه حل برای پیشگیری این است که هنگام استفاده از توالت و حمام لباس یا کاپشن خود را در بیاورید و مراقب وسایل شخصی خود باشید. همچنین استفاده از چاه ها و شبکه های عمومی از پایین رفتن اقلام در زهکشی جلوگیری می کند.

انباشت زباله و ضایعات ناشی از عدم استفاده از آب:

داشتن مخزن فلاشینگ خوب برای توالت های ایرانی و خارجی ضروری است. فلاش تانک آب را تحت فشار زیاد داخل لوله می ریزد و تمام زباله ها را با خود به سوراخ تخلیه می برد. عدم نصب فلاش تانک در توالت باعث رسوب گیری و چسبیدن مواد به قطر لوله می شود.

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل در صورت عدم وجود سیفون استفاده از اسیدهای لوله بازکن و پاک کننده ها است. یا بعد از استفاده می توانید با ظرف یا سطل آب بریزید تا داخل لوله ها تمیز شود.

برای آگاهی و اطلاعات بیشتر، سایت را بررسی کنید، با این ترفندهای دیگر از نشت آب و مشکلات لوله بازکنی در امان بمانید.

جریان برگشتی آب از خط فاضلاب آشپزخانه به دلیل گریس و روغن:

هنگام شستشو، بقایای مواد غذایی، روغن شوینده یا کود چای در سینک می ریزند. این مواد در داخل فاضلاب ترکیب شده و به دیواره فاضلاب می چسبند.

برای جلوگیری از این مشکل می توانید از توری یا فیلتر در کنار سینک استفاده کنید. روغن ظرفشویی یا ضایعات مواد غذایی را داخل سینک نریزید و پس از شستن، آب داغ را برای چند دقیقه روشن کنید.

معرفی تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی

لوله بازکن نیمه اتوماتیک مدل 750 میلاد برای لوله بازکنی خانگی، صنعتی، بیمارستانی و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد و برای انتقال به لوله فاضلاب به افراد متخصص و تکنسین نیاز دارد که فنر را از الکتروموتور تک فاز با 220 برگردانند. .

این لوله بازکن (برق موتور) دارای کلید چرخشی در سمت چپ و راست جهت انتقال فنر به لوله فاضلاب و بالعکس (درآوردن فنر) لوله بازکن می باشد.

لوله بازکنی با کمپرسور هوا

پس از اتصال شلنگ پمپ به ناحیه مسدود شده توسط لاستیک، دستگاه پمپ برای آب بندی و ذخیره هوا در مخزن بالا و پایین می شود (میزان فشار بستگی به نوع شلنگ دارد).

سپس لاستیک بزرگ مخروطی شکل متصل به کانال دریچه هوای مخزن را روی کانال مسدود شده قرار می دهند و پس از فشار دادن دسته دستگاه کمپرسور هوا و باز کردن شیر آب، بلافاصله قفل را از دستگاه به سمت دستگیره فشار می دهند. .

با این عمل هوای فشرده در مخزن تحت فشار به داخل لوله هدایت می شود و با انسداد برخورد می کند. در نتیجه مسیر لوله فاضلاب باز شده و ذرات چسبیده به دیواره لوله جدا شده و همراه با آب به سمت چاه هدایت می شوند.

لوله بازکنی با دستگاه تراش

و ضایعات، لجن فاضلاب، اجاره مازاد، سیمان، شن و ماسه و ضایعات در فاضلاب، خدمات سرویس از سه شبکه فاضلاب تهران.

اگر لوله های خانه شما گرفتگی دارند و از همه راه حل ها استفاده می کنند اما نمی توانند آن را تعمیر کنند، با ما تماس بگیرید. لوله بازکنی سخت و سیمانی با سه سیستم لوله بازکنی.

سیستم سه لوله بازکنی
این سه سیستم دارای اشکال و فرم های متفاوتی هستند، این دستگاه ها از فولاد و مس ساخته شده اند. وقتی اهرم دستگاه را فشار می دهد، سه سیستم فنر را درگیر می کند و نیروی زیادی به فنر وارد می کند.

دینام دستگاه که توسط تسمه به سیستم متصل می شود آن را می چرخاند و فنر نیز با دینام دستگاه می چرخد. این دستگاه دارای کلیدهای دایره ای و چپ می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.