رفع گرفتگی لوله ظرفشویی

لوله بازکنی تهران زیر نظر اتحادیه تضمینی شبانه روزی

رفع گرفتگی لوله ظرفشویی

۱ بازديد


رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

نحوه باز کردن فاضلاب ماشین ظرفشویی
انسداد در فاضلاب ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که برای هر فردی پیش آمده است. حتما شما هم با این مشکل مواجه شده اید که لوله تخلیه ماشین ظرفشویی مسدود شده و آب در سینک جمع شده و تخلیه نمی شود.

چه مهارت هایی دارید ما در این 5 کشور شغل مناسبی برای شما داریم!! (فرم را پر کنید)
تبلیغات
چه مهارت هایی دارید ما در این 5 کشور شغل مناسبی برای شما داریم!! (فرم را پر کنید)
مشاوره حرفه ای
yn-ad
اولین قدم و ساده ترین راه برای رفع گرفتگی سینک، بازکردن سیفون زیر سینک است و بهترین راه برای رفع گرفتگی فاضلاب در کف آشپزخانه استفاده از لوله بازکن خانگی است. همان وسیله ای که با ایجاد مکش، محتویات را به داخل لوله یا چاهی با فشار هدایت می کند و باعث رفع گرفتگی می شود. بنابراین وجود تعدادی از این دستگاه

در خانه لازم است.

اگر این روش ها جواب نداد، از مواد شیمیایی و محلول های شیمیایی که حاوی ترکیبات اسیدی مایع یا جامد هستند استفاده کنید و با حل کردن مواد زائد و لجن به رفع انسداد کمک می کند، اما اگر انسداد به دلیل گیرکردن جسم سخت در آن باشد، اگر وجود داشته باشد. فاضلاب باید از روش فنری استفاده کنید.

دستورالعمل استفاده از محلول های لوله بازکن

محلول مایع را در آبکش بریزید، طبق دستور روی بسته بندی، پس از زمان مشخص شده، آب را روشن کنید. محلول شیمیایی باقیمانده باعث خوردگی لوله های فلزی یا حتی پلاستیکی و پوسیدگی می شود.

• اگر لوله بازکن جامد است آن را در ورودی شیر تخلیه بریزید و قطره قطره آب را روی آن بریزید تا در تماس با آب حل شود و در زهکش پایین برود.

• پس از ریختن محلول لوله بازکن مراقب باشید که بخار این مواد وارد مجاری تنفسی و مخاط چشم نشود زیرا بسیار مضر است. هنگام مصرف این مواد، دهان و بینی خود را با یک ماسک ضخیم و چند لایه بپوشانید و در صورت پاشیدن این مواد به چشم، سریع و به مدت 10 تا 15 دقیقه از داخل و خارج، چشمان خود را با آب بشویید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. . بهش نگاه کن.

انواع مختلفی از راه حل های لوله بازکن وجود دارد. یک نوع برای رفع گرفتگی های ناشی از چربی و ذرات غذا و نوع دیگر برای از بین بردن تجمع مو به خصوص در زهکشی حمام استفاده می شود. بنابراین به نوع محلول لوله بازکنی دقت کنید.


گرفتگی لوله تخلیه ماشین ظرفشویی

• از آنجایی که محلول لوله یا چاه بازکن همراه با گازهای داخل چاه می تواند خطرناک باشد، از آن زیاده روی نکنید.

• بهترین راه برای جلوگیری از گرفتگی حفره آشپزخانه، گذاشتن توری روی سوراخ فاضلاب ماشین ظرفشویی و خالی کردن باقیمانده و ضایعات غذا در سبدهای توری کوچک است و مهم ترین توصیه این است که بقیه چربی یا روغن را پایین بیاورید. زهکشی یا زهکشی کف روغن را نریزید زیرا در صورت تماس با آب سرد، گریس سفت شده و به دیواره لوله ها می چسبد و باعث انسداد می شود.

• بر این اساس، ماده چرب را داخل کاغذ گذاشته، در سطل زباله بیندازید و پس از پایان شستن ظروف، آب داغ یا در حال جوش را داخل سینک و فاضلاب کف آشپزخانه بریزید.
 منبع : نمناک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.